Black Friday: Μεγαλύτερες εκπτώσεις θέλουν οι καταναλωτές- Για ποια προϊόντα ενδιαφέρονται


Tην Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021 πέφτει φέτος η Black Friday, ενώ τρεις μέρες μετά, στις 29 Νοεμβρίου, ξεκινά η Cyber Monday 2021.

Σε έρευνα που πραγματοποίησε η Picodi προκύπτει ότι πολλοί καταναλωτές στην Ελλάδα είναι φέτος συγκρατημένοι σε ό,τι αφορά τη Black Friday, με αρκετούς (41%) να ζητούν μεγαλύτερες εκπτώσεις.

Το top-10 των προϊόντων τα οποία στοχεύουν να αγοράσουν κατά τη φετινή Black Friday οι καταναλωτές στην Ελλάδα σύμφωνα με την Picodi είναι:

  1.     Ρούχα 61%
  2.     Ηλεκτρονικές συσκευές 59%
  3.     Καλλυντικά / αρώματα 39%
  4.     Εσώρουχα 16%
  5.     Αθλητικά αξεσουάρ 16%
  6.     Είδη παντοπωλείου 13%
  7.     Έπιπλα εσωτερικού χώρου 10%
  8.     Ταξίδια/διακοπές 10%
  9.     Βιβλία 6%
  10.     Παιδικά είδη 6%.

Τι να προσέξουν οι καταναλωτές

Η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή έχει συστήσει στο παρελθόν στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διενέργεια των ηλεκτρονικών τους αγορών στο Black Friday 2021. Ειδικότερα, είναι σημαντικό να ελέγχουν αν παρέχονται οι ακόλουθες πληροφορίες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα:

Η ταυτότητα του προμηθευτή (πλήρης εταιρική επωνυμία, τηλέφωνα επικοινωνίας, email, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμό ΓΕΜΗ).

  •     Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος.
  •     Η συνολική τιμή του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων φόρων, επιβαρύνσεων, εξόδων αποστολής, τυχόν έξοδα σε περίπτωση επιστροφής κλπ). Επιβεβαιώστε ότι η τιμή που καλείστε να πληρώσετε ταυτίζεται με αυτήν που δηλώνεται στην ιστοσελίδα. Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στην περίπτωση που ένα προϊόν πωλείται σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή και να αποφεύγετε τις προσφορές που εμφανίζονται σε αναδυόμενα παράθυρα, αν προέρχονται από άγνωστους ιστοτόπους.
  •     Η διαθεσιμότητα, ο τρόπος πληρωμής και αποστολής του προϊόντος. Επισημαίνεται ότι οι συναλλαγές μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας προσφέρουν περισσότερες δικλείδες ασφαλείας για τον καταναλωτή σε περίπτωση που η επιχείρηση δεν παραδώσει το προϊόν, έναντι της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
  •     Το δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών από την παραλαβή του, καθώς και η πολιτική επιστροφής των προϊόντων της επιχείρησης σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος αυτού.

ΠΗΓΗ