Η παραγωγή χάλυβα της Κίνας προκαλεί ανησυχία στη ναυτιλιακή βιομηχανία

Η παραγωγή χάλυβα της Κίνας προκαλεί ανησυχία στη ναυτιλιακή βιομηχανία

Οι ανησυχίες για την κινεζική οικονομία αυξάνονται, εγείροντας σοβαρά ερωτήματα σχετικά με τη μακροπρόθεσμη θετική πορεία της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου. Ωστόσο, η απόδοση των εσόδων των πλοίων στο μεγαλύτερο μέγεθος πλοίου μεταφοράς σιδηρομεταλλεύματος, capesize, δεν έχει κλονιστεί ακόμα, με το Βαλτικό δείκτη ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου να διατηρεί ανοδική τάση πάνω από τις 4,000 μονάδες.

Η Κίνα δημοσίευσε την Πέμπτη επίσημα στοιχεία για την παραγωγή χάλυβα της, τα οποία παρουσίασαν μείωση 12% σε ετήσια βάση τον Αύγουστο σε 83,2 εκατομμύρια τόνους.

Η μείωση των 11,6 εκατ. τόνων είναι η μεγαλύτερη πτώση σε ετήσια βάση σε ποσοστά από την Παγκόσμια Χρηματοπιστωτική Κρίση του 2007 και του 2008 και αποτελεί μέρος των «ανησυχητικών σημάτων» που προέρχονται από την Κίνα. Οι τιμές του σιδηρομεταλλεύματος έχουν σχεδόν μειωθεί στο μισό από τον Μάιο και το σημείο αναφοράς του 62% Fe μεταλλεύματος μειώθηκε σε λίγο περισσότερο από $ 119 ανά τόνο την Παρασκευή, το χαμηλότερο επίπεδο από τον Οκτώβριο.

Επιπλέον, οικονομικοί δείκτες όπως η βιομηχανική παραγωγή, οι επενδύσεις σε υποδομές, οι λιανικές πωλήσεις και ο υπό κατασκευή χώρος σημείωσαν τον πιο αργό ρυθμό ανάπτυξης από την πανδημία που έπληξε την Κίνα στις αρχές του 2020.

Παράγοντας ενίσχυσης για τη ναυλαγορά στη διάρκεια του Σεπτεμβρίου υπήρξε η σημαντική συμφόρηση στα λιμάνια της Κίνας που έχει αρχείσει να δείχνει σημάδια υποχώρησης. Σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία, η συμφόρηση στα λιμάνια της Κίνας εντοπίζεται τώρα σε 143 πλοία την Παρασκευή, συγκριτικά με το υψηλότερο επίπεδο των 179 πλοίων στις 13 Αυγούστου. Από αυτά τα πλοία, τα περισσότερα είναι φορτωμένα. Ενενήντα εννέα έχουν φορτία σιδηρομεταλλεύματος, έξι μεταφέρουν άνθρακα, τέσσερα έχουν βωξίτη και τα υπόλοιπα βρίσκονται σε έρμα-ελεύθερα φορτίου, δείχνουν τα δεδομένα.

Η πλειοψηφία των πλοίων – 56 – φορτώθηκαν στην Αυστραλία, ενώ τα βραζιλιάνικα φορτία αντιπροσωπεύουν το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό, 25. Τα λιμάνια της Σαγκάης και του Ριζάο εμφανίζονται εκείνα με το υψηλότερο ποσοστό συμφόρησης των πλοίων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τυφώνας Chanthu, ο οποίος πέρασε πάνω από την περιοχή της Σαγκάης αυτή την εβδομάδα, πιθανόν να έχει επιδεινώσει αυτά τα ζητήματα, με πολλά λιμάνια να σταματούν προσωρινά τη λειτουργία τους. Τα σημεία συμφόρησης που σχετίζονται με την πανδημία εξακολουθούν να επηρεάζουν τα λιμάνια στην περιοχή της Σαγκάης και αλλού, συνδέοντας τα πλοία για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Οι τελευταίοι παράμετροι της συμφόρησης και των δυσμενών καιρικών συνθηκών φαίνεται ότι θα ευνοήσουν την άνοδο της ναυλαγοράς για τις επόμενες μέρες, και αναμένουμε να δούμε το βαθμό αρνητικής επιρροής από την επιβράδυνση των στοιχείων της Κίνας.

Πηγή: Reporter.gr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.