ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΩΝ…

απέραντο γαλάζιο

Από την ειδησεογραφία πληροφορούμαστε για νέες καταναλωτικές συμπεριφορές ενός μεγάλου ποσοστού του πληθυσμού στη χώρα μας. Στο θέμα των διακοπών, τα νέα οικονομικά δεδομένα και η ανάγκη των Ελλήνων να μειώσουν το κόστος τους  τούς οδηγούν είτε στο να μειώσουν τη διάρκεια είτε στο να διατηρήσουν τη διάρκεια μειώνοντας, ταυτόχρονα, το ημερήσιο κόστος. Πολλοί στρέφονται στα πούλμαν που πραγματοποιούν ολιγόωρες εκδρομές για μπάνιο σε κοντινές σε αστικά κέντρα παραλίες. Στο μέτωπο της κινητής τηλεφωνίας διαπιστώνεται ότι με την κρίση ο μέσος χρήστης δεν αλλάζει πλέον τηλέφωνο ανά 12 μήνες, και δεν είναι διατεθειμένος να κάνει «υπέρβαση» σε σχέση με το εισόδημά του, όπως συνέβαινε παλιά, και να αγοράσει μια σχετικά ακριβή συσκευή. Η αλλαγή καταναλωτικής συμπεριφοράς αποτυπώνεται και στη τυπολογία των γάμων, όπου προτιμώνται οι πολιτικοί γάμοι, ενώ οι ακριβοί θρησκευτικοί γάμοι περιορίζονται και  αναβάλλονται για αργότερα, όταν βελτιωθούν οι οικονομικές συνθήκες.

Δείτε την αρχική δημοσίευση 869 επιπλέον λέξεις