Η μάχη των οκτώ πολυεθνικών για το λιμάνι της συμπρωτεύουσας

ΜΕΤΩΠΟ ΟΧΙ

Η δραστηριότητα του πρώτου τριμήνου στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης δείχνει αύξηση κατά 16,41% στη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων, αλλά και άνοδο πωλήσεων τόσο στον επιβατικό σταθμό όσο και στον τομέα εκμετάλλευσης χώρων.
Σε πρώτο πλάνο πέρασε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μετά την εμφάνιση οκτώ υποψηφίων για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της ΟΛΘ Α.Ε. στο πλαίσιο του διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ.
Η εξέλιξη καταδεικνύει πως μετά τον Πειραιά και άλλα ελληνικά λιμάνια μπορούν να επωφεληθούν από τη στροφή του διά της Ασίας εισαγωγικού εμπορίου στην Ευρώπη μέσω της Ελλάδας εκμεταλλευόμενα το διαμεταφορικό μοντέλο που έχει αναδειχθεί με την αλματώδη ανάπτυξη της Cosco στους προβλήτες του Ικονίου. Οι 8 υποψήφιοι για τον ΟΛΘ είναι η APM Terminals που συμμετέχει και στον διαγωνισμό για τον ΟΛΠ, η Deutsche Invest Equity Partners GmbH με έδρα το Μόναχο, η ελβετική Duferco Particiption Holding που δραστηριοποιείται στην εμπορία και διανομή χάλυβα και πρώτων υλών αλλά…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 437 επιπλέον λέξεις