ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΠΑΛΤΑΚΟΥ: ΕΞΙ ΒΙΝΤΕΟ, ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ, ΟΣΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΥΠΟΠΤΕΥΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Ενωμένοι Αδέσμευτοι Δικηγόροι

baltakos-samaras-2

Παρακολουθείστε έξι βίντεο, που επιβεβαιώνουν όσα οι πολίτες υποπτεύονταν για το πολιτικό και δικαστικό κατεστημένο τής χώρας μας, το οποίο ευθύνεται για την καταστροφή της. Από τα βίντεο αποκαλύπτεται και αναδεικνύεται η απόλυτη σαπίλα και ο απόλυτος ευτελισμός των θεσμών. Η απόλυτη κατάπτωση ηθών και αξιών, η διαρκής παραβίαση, έως και κατάργηση, του Συντάγματος, καθώς και η πλήρης επικράτηση τής ανομίας. Η παραίτηση Μπαλτάκου και το περιεχόμενό της αποτελούν το “φύλλο συκής” και δεν μπορούν να αναιρέσουν όσα διαπιστώσαμε, ως πολίτες ενός “κράτους μπανανία” και όχι ενός κυρίαρχου κράτους – δικαίου.

ΠΡΩΤΟ ΒΙΝΤΕΟ: Η ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΠΑΛΤΑΚΟΥ – ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ

Ο απομαγνητοφωνημένος διάλογος 

«ΚΑΣ.: Όταν κατ’ αρχήν όταν βγήκα εγώ τι έπαθε ο Σαμαράς, μπορείς να μου πεις;

ΜΠΑ.: Ήταν στην Αμερική τότε.

ΚΑΣ.: Ναι, ήταν στην Αμερική, αλλά εγώ έχω μάθει ότι έπαθε εγκεφαλικά.

ΜΠΑ.: Σοκ και δέος! Χαμός έγινε, της πουτάνας….. Δεν με πήρε εμένα, του ’χα πει ότι αυτά…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 811 επιπλέον λέξεις