«Χριστέμποροι» έγιναν οι Τούρκοι

Greek National Pride

b9d22a472c2797df88375644f50597ce_XL

Όσο η Ελλάδα κοιμάται τον ύπνο τον βαθύ και δεν εκμεταλλεύεται το λεγόμενο θρησκευτικό τουρισμό (ενώ έχουμε το Άγιο Όρος, το Μυστρά και χιλιάδες βυζαντινές εκκλησίες ιστορικά μνημεία) οι Τούρκοι έχουν βρει την ευκαιρία και πουλάνε… Χριστό και Παναγία για να προσελκύσουν τουρίστες.

Του Κώστα Χαρδαβέλλα

Τη νέα διαφημιστική του καμπάνια για τον τουρισμό ολοκληρώνει αυτές τις μέρες το υπουργείο τουρισμού της Τουρκίας με κεντρικό πρόσωπο τη γνωστή ηθοποιό Τζούλιαν Μουρ.

Η διαφημιστική εκστρατεία για το 2014, που θα παρουσιαστεί μέχρι τέλος του Φεβρουαρίου, περιλαμβάνει μία σειρά από φωτογραφίες διαφόρων περιοχών και μνημείων της Τουρκίας μέσα από το φακό τεσσάρων φωτογράφων παγκοσμίου φήμης.

Οι πρώτες 34 αφίσες είναι ήδη έτοιμες και το σκεπτικό με το οποίο δημιουργήθηκαν είναι να παρουσιάσουν τους λόγους για τους οποίους αξίζει να επισκεφθούν οι τουρίστες την Τουρκία.

Με κεντρικό σύνθημα της τουρκικής διαφημιστικής καμπάνιας «Τουρκία: το σπίτι…» ο Οργανισμός Τουρισμού της Τουρκίας βάζει στο γενικό…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 113 επιπλέον λέξεις

Αρέσει σε %d bloggers: