Οι Ελληνες επενδύουν σταθερά σε καφετέριες, κομμωτήρια, σουβλατζίδικα

Η καλύβα ψηλά στο βουνό

Στη Θεσσαλονίκη ζούμε μια έκρηξη στην «επιχειρηματικότητα του καφέ». Φαίνεται ότι η πόλη μας δεν είναι εξαίρεση… Εκ του αποτελέσματος προκύπτει (και πάλι) πόσο «της πλάκας» ήταν ο σχεδιασμός διάσωσης που εκπόνησαν οι σοφές κεφαλές του ΔΝΤ, της ΕΕ και της ΕΚΤ – και πόσο γεμάτες άχυρα ήταν οι κεφαλές της εγχώριας πολιτικής ηγεσίας, που τις αποδέχτηκαν και τις υλοποίησαν. Για να πάρουμε το πιο αγαθό σενάριο, ότι όλα συνέβησαν από απλή βλακεία και ανικανότητα…

Η κρίση δεν άλλαξε το παραγωγικό μοντέλο της χώρας, με τη μείωση τουδανεισμού

να αποτελεί το βασικό εμπόδιο.

Του Λεωνιδα Στεργιου

Οι Ελληνες συνεχίζουν να επενδύουν σε καφετέριες, σουβλατζίδικα και κομμωτήρια, παρά στην καινοτομία και στις εξαγωγές. Το ειρωνικό είναι ότι όσοι παρέμειναν σταθεροί στις «αξίες» τηςελληνικής οικονομίας επιβραβεύθηκαν, καθώς αυτοί που πόνταραν στην εξωστρέφεια και σεάλλους πιο παραγωγικούς τομείς είδαν τα κέρδη τους να μειώνονται. Εξαίρεση υπήρξε ο κλάδοςτου τουρισμού.

Αντίθετα, οι παραδοσιακοί –μη…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 536 επιπλέον λέξεις