Ναυπηγεία – Υποβρύχια: Ποιοι πλήρωσαν πόσα για τα υποβρύχια που ακόμη περιμένουμε

Greek National Pride

PAPANIKOLISSIMAIA-474x315

Του Χρήστου Α. Καπούτση
Είναι μάλλον μια συνηθισμένη «ιστορία», από τις εκατοντάδες περιπτώσεις κακοδιαχείρισης και αδιαφορίας και ανικανότητας των κρατικών λειτουργών, κραιπάλης και αλόγιστης σπατάλης του Δημοσίου χρήματος. Αυτές οι «ιστορίες» είναι που αποδόμησαν την συνοχή της κρατικής μηχανής και ανέδειξαν σε καθεστώς την αδιαφάνεια, ενώ διέφθειραν «μέχρι μυελού οστέων» τους εμπλεκόμενους πρωταγωνιστές, κομματικούς, κρατικούς και κυβερνητικούς αξιωματούχους. Η ιστορία μας χωρίς κομματικά «ψιμύθια» Από τα μέσα της δεκαετίας του 1990, το Πολεμικό Ναυτικό, είχε εισηγηθεί στην Πολιτική ηγεσία, να ενισχυθεί η δύναμη του με τέσσερα καινούργια υποβρύχια και να εκσυγχρονιστούν τρία παλιά, ώστε να καλύψει επαρκώς τις επιχειρησιακές του ανάγκες. Η Κυβέρνηση (Πρωθυπουργός Κ. Σημίτης και Υπουργός Εθνικής Άμυνας Α. Τσοχατζόπουλος) έκανε δεκτό το αίτημα των Ναυάρχων.
ΧΩΡΙΣ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ, η Γερμανική εταιρεία ThyssenKrupp , συμφώνησε με το Ελληνικό Δημόσιο και ανέλαβε την κατασκευή 4 σύγχρονων υποβρυχίων και τον εκσυγχρονισμό 3 υποβρυχίων παλαιάς τεχνολογίας…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 1.037 επιπλέον λέξεις