Μπορεί μια ελληνική εταιρεία να τα βάλει με τους γίγαντες των αναψυκτικών;

UDemand

Η Εύη Μορφωνίδη από τη Frutop δίνει την απάντηση, ανάμεσα σε πορτοκαλάδες, λεμονάδες, βυσσινάδες και άλλα ανθρακούχα νέκταρ.

Το να προσπαθεί μια ελληνική εταιρεία αναψυκτικών να τρυπώσει στην αγορά και να τα βάλει με τον ανταγωνισμό μοιάζει με τον αγώνα που δίνουν πολλές φορές οι ελληνικές ομάδες στο Champions League απέναντι στα θηρία του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου. Πράγμα δύσκολο, πολλές φορές ακατόρθωτο. Ξέρεις όμως κάτι; Έχουμε ζήσει πολλούς τέτοιους θριάμβους τώρα τελευταία. Δεν χρειάζεται ένα θαύμα. Σωστή δουλειά χρειάζεται.

Το ONEMAN βρέθηκε στα γραφεία της Frutop. Βλέπεις ο διαγωνισμός Top Island 2013 που κάνουμε από κοινού με τη Frutop ήταν απλά η αφορμή για να μάθουμε λίγα περισσότερα πράγματα για το αναψυκτικό αυτό. Κυρίως όμως θέλαμε να μάθουμε πώς σκοπέυει η Frutop να κινηθεί στην αγορά του αναψυκτικού και πώς το παράδειγμά του θα μπορούσε να γίνει εφαλτήριο και για άλλες εταιρείες ή νέους επιχειρηματίες.

Περίεργος εκ φύσεως, πριν πατηθεί το…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 1.347 επιπλέον λέξεις