Η «ΕΛΛΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΣΑ» ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ …ΚΑΙ ΤΟ «ΑΤΕΡΜΟΝΟ ΠΕΔΙΟ…» ΤΟΥ ΓΑΠ

Γράφει η Ντεπη Στενού
Η ανάρτηση είναι από τον Ιούλιο του 2010. Ο ιστορικός πίνακας ««H Eλλάς ευγνωμονούσα» (1858), του Θεόδωρου Bρυζάκη (1819-1878) δείχνει την Ελλάδα να ευγνωμονεί τους αγωνιστές του 21 για την απελευθέρωσή της και επί χρόνια κοσμούσε το γραφείο του Προεδρικού Μεγάρου με την εγκατάσταση του ΓΑΠ εκεί , έκανε φτερά μαζί με την σελίδα του Μεγάρου της Προεδρικής Δημοκρατίας που αναφερόταν σε αυτήν !!!

Ήταν και το πρώτο πράγμα που έκανε ο ΓΑΠ μόλις έγινε Πρωθυπουργός … Τόσο σημαντική θεωρούσε την αλλαγή διακόσμησης του Γραφείου των προκατόχων του…!
Ο συγκεκριμένος Πίνακας δεν βρισκόταν βέβαια τυχαία εκεί . Ουσιαστικά ήταν η συνείδηση του εκάστοτε πρωθυπουργού που του θύμιζε καθημερινά την υποχρέωσή του να διαφυλάξει την ελευθερία και την ανεξαρτησία της Χώρας , για την οποία χύθηκαν ποταμοί αίματος !!!
Τώρα επειδή σε αυτή την Κυβέρνηση γενικώς κυκλοφορούν …αδιάβαστοι , μένει στον ιστορικό του μέλλοντος να απαντήσει αν είχε συναίσθηση όλων αυτών και γιαυτό την εξαφάνισε ή όπως συνηθίζει απλά δεν …ήξερε τι έκανε !!!
Σημασία έχει πως ο ΓΑΠ και η κυβέρνησή του εξαφάνισαν τις ιστορικές κατακτήσεις ενός ολόκληρου λαού , με την ίδια ευκολία που εξαφάνισαν και τον Πίνακα που τις εκπροσωπούσε !!!! Τον αντικατέστησε δε με αυτό το …αριστούργημα (διαφήμιση της Vitex) πίσω από το πρωθυπουργικό γραφείο που ονομάζεται «Ατέρμονο πεδίο – Δελφοί» του Θεόδωρος Στάμου, που είδαμε να θαυμάζει η και η κυρία Κλίντον και καμάρωνε ο Γιώργος… εξηγώντας της τι απεικονίζει (!!!! ) ενώ παράλληλα την ενημέρωνε ότι επέλεξε πίνακες μοντέρνας τεχνοτροπίας γιατί η προηγούμενη διακόσμηση του έπεφτε λίγο …βαριά !!! Είχε δε μαύρα μεσάνυχτα για τον ζωγράφο ο οποίος ήταν το «κακό » παιδί της Αμερικής …
Θα μου πείτε, εδώ δεν είχε φροντίσει να του πει κανείς τι απεικονίζει ο πίνακας που κοσμεί το γραφείο και τον άφησαν να μιλάει για κάποιο… μικρό νησάκι του Αιγαίου! . Δεν είχε ενημερωθεί δηλαδή ότι ο «Οδυσσέας» των «ατέρμονων πεδίων» μπορεί να βρήκε το νησί του, τη Λευκάδα, απέναντι από την Ιθάκη, να εμπνεύστηκε από τη θάλασσα και τα ακρογιάλια του Ιονίου … Αφήστε που ο περί ου ο λόγος πίνακας έχει πηγή έμπνευσης τους Δελφούς, οπότε είναι δύσκολο ακόμα και για ένα εκπρόσωπο του αφηρημένου εξπρεσιονισμού να έχει απεικονίσει σε αυτό του το έργο «νησάκι» και «Αιγαίο»…Τώρα τυχαία ή όχι, η επιλογή του ήταν προφητική και ταιριάζει απόλυτα με την κατάσταση που ο ίδιος οδήγησε την χώρα :Σε ένα «ατέρμονο πεδίο» εξάρτησης, εξαθλίωσης και εξευτελισμού .
Και για να τον βοηθήσουμε λίγο με τα Ελληνικά του , όπου Ατέρμονος = αυτός που δεν έχει τέρμα,άπειρος,ατελείωτος…Όπως είπε και ο ίδιος : Παραλάβαμε τη χώρα στο χείλος του γκρεμού και την πήγαμε ένα βήμα μπροστά!!!! Σωστά …. μας ρίξατε μέσα …

http://olympia.gr

Αρέσει σε %d bloggers: